środa, 13 lutego 2013

Nowa zabawka - paznokcie żelowe

Jak już wcześniej wspominałam postanowiłam zająć się również stylizacją paznokci. Przyznam że temat mnie niesamowicie pochłonął:D 
Zaczęłam bawić się żelem i nowymi zabawkami które zamówiłam do trenowania. Krąży ogólna opinia że paznokcie żelowe strasznie niszczą naszą płytkę. Może być to prawda oczywiście jeśli zbyt mocno spiłujemy naszą płytkę przy nakładaniu a potem przy ściąganiu. Najlepiej zawsze udać się z tym do kogoś kto na prawdę się na tym zna. 
Żelowe paznokcie są niesamowicie wygodnym wynalazkiem. Nie trzeba  się martwić że zacznie nam odpryskiwać lakier, co zawsze jest zmorą przy kąpieli czy zmywaniu naczyń ( przy tym ostatnim zalecam jednak korzystanie z rękawiczek aby nasze dłonie nie miały styczności z detergentami). Delikatny manicure francuski wygląda na prawdę ślicznie i mamy pewność że utrzyma nam się przez wiele tygodni. Lakier do paznokci zwykły również trzyma się lepiej na żelu dzięki gładkiej powierzchni . 
Od dzisiaj na pewno będziecie mogły śledzić duże ilości postów o paznokciach, o pielęgnacji, stylizacji i wiele wiele innych :). Zakochałam się w tym temacie:D.

A o to moja nowa zabaweczka i mój pierwszy żelowy frencz. 






4 komentarze: