piątek, 15 marca 2013

Krem Eveline - Recenzja

Przez zimę zaczęłam mieć ogromne problemy z cerą. Pojawiły się zaczerwienienia, schodziła mi skóra z noska, z czoła, ogólnie straciła sprężystość.

Zaczęłam eksperymentować z kremami. Oczywiście dodatkowo stosowałam peeling maseczki nic nie pomagało. Będąc w jednej z drogerii natrafiłam na krem marki Eveline. Wcześniej pisałam o odżywce do paznokci tej samej firmy, która jest genialna, ale nigdy poza nią innych kosmetyków ich nie kupowałam. Postanowiłam spróbować. 
Wybrałam krem z Nature Line Kozie Mleko + kolagen i elastyna. Krem intensywnie odżywczy, z witaminami A, E, F i filtrami UVA/UVB.

Powiem tak...po tygodniu zauważyłam pierwszą poprawę i z każdym dniem było coraz lepiej. Cera wygładziła się, ujędrniła, zaczerwienienia zniknęły. Jak tylko zobaczyłam że kończy mi się jedno opakowanie natychmiast zakupiłam drugie. Odkąd używam tego kremu zniknęły problemy z cerą:D. Kocham go.

Dodatkowo cena zachęca :D Kosztuje jedynie 9,99 zł i ma bardzo duże opakowanie bo aż 210 ml. Można dzięki temu spokojnie używać go również do ciała. Cudownie szybko się wchłania i zostawia uczucie świeżości i nawilżenia :D Krem nadaje się do cery suchej i mieszanej .

Firma Eveline zaskakuje mnie coraz bardziej. Mam postanowienie przetestować również ich inne kosmetyki do pielęgnacji. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz