wtorek, 9 kwietnia 2013

Zdobienia

Chciałam wam dzisiaj zaprezentować dwa typu zdobień:
na wieczór i drugie troszkę przesłodzone z użyciem najmodniejszych tej wiosny pasteli :).

Wybaczcie zdjęcia. Robione są ostatnia zazwyczaj na szybko telefonem przez aplikację instagram. Od jutra postaram się wrzucać lepszej jakości zdjęcia :).

Paznokcie, które widzicie na pierwszym zdjęciu są przedłużane metodą żelową na szablonie. Mają mój ukochany kształt migdału. Większość z nich pomalowałam czarnym lakierem a na place serdecznie nałożyłam najpierw bezbarwny lakier a następnie złoty brokat i zabezpieczyłam utwardzaczem. Ta stylizacja zdecydowanie pasuje na wieczór i wygląda bardzo efektownie. 


Poniżej paznokcie najpierw pomalowałam dwiema warstwami białej hybrydy. Następnie przy użyciu miętowej i różowej pudrowej hybrydy namalowałam wzór w kształcie serc, który zaczynał się od brzegu paznokcia. Kolejnym krokiem było zaznaczenie linii serc czarnym lakierem również hybrydowym, do których użyłam pędzelka 5/0 . Ostatnim Krokiem było namalowanie serduszka sondą. 



Xoxo:D

2 komentarze: