niedziela, 13 października 2013

CND - Vinylux

 Moja mała firma działa już pół roku. Straaasznie was przepraszam za nieobecność. Bardzo mocno skupiłam się na mojej stronie na fb. Ale stwierdzam że wracam tutaj na dobre. 
Może zacznę od dzisiejszej nowości. Wybrałam się na targi kosmetyczne w Warszawie i niestety ostro się na nich zawiodłam. Mało firm, mało stanowisk, mało nowości i drogi wstęp. 
Udało mi się jednak upolować lakiery, o których ostatnio usłyszałam. Mianowicie chodzi o nową linie lakierów o nazwie Vinylux, którą stworzyła firma CND ( to ci od hybryd shellack ). Lakiery te nie wymagają kładzenia bazy ponieważ sam lakier już ma ją w sobie. Dodatkowo lakiery te mają się utrzymywać od 7 do 10 dni. Szybko schną ( to już przetestowałam ). Nie trzeba ich utwardzać w lampie a zmyć je można zwykłym zmywaczem do paznokci. 

Jestem strasznie ciekawa jak się będzie to cudo trzymało. Ja jestem jednym z lepszych testerów ze względu na pracę :). Generalnie jeśli to okaże się takie super jak zachwala firma CND to może się okazać że tradycyjny manicure zniknie z mojej oferty:). 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz